Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2015-05-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
自己理解と他者理解を深める事例検討会の意義と教育的効果-患者との援助的関係形成能力の育成に向けて- |
タイトル |
|
|
タイトル |
Significance and Educational Effects of Case Studies Improving Understanding of Self and Others:Towards Developing a Practical Ability to Build Supportive Relationship |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
自己理解 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
他者理解 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教育方法 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
事例検討会 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
プロセスレコード |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
多久島, 寛孝
田中, 康子
中原, 恵美
羽田野, 花美
山本, 勝則
|
書誌情報 |
保健科学研究誌
en : Journal of health sciences
号 12,
p. 41-52,
発行日 2015-03-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
熊本保健科学大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
13487043 |